16 Şubat 2013 Cumartesi

... sonra çay içeriz. şansımız varsa yağmur da yağar. damlalara huzur yüklemece oynarız.


6 kasım 2012 de

“... sonra çay içeriz. şansımız varsa yağmur da yağar. damlalara huzur yüklemece oynarız. benim damlam seninkini alnından öper. güzel şeyler olur. belki aşk bizi sever. sen gel bence.” diye bir yazı yazmıştım.

bu yazı cengiz aydın adı ile oldukça fazla paylaşıldı. sonra ne olduysa bu yazının isimsiz paylaşıldığına şahit oldum. gördüklerimi uyardım. yazılarımı takip eden dostlarım da gördükleri yerlerde gerekli uyarıları yaptılar. konuyu şurada oldukça detaylı ve görselleriyle anlatmaya çalıştım. dileyenler verdiğim linkten inceleyebilirler. google a “damlalara” yazdığınızda altından hemen “damlalara huzur yüklemece” çıkıyor. bu yazım bir şekilde lale müldür adıyla paylaşılıyor ve ben buna deliriyorum. lale müldür twetter sayfasının konuyla ilgili özür dilemesi yazımın hala lale müldür imzasıyla paylaşılıyor olması gerçeğini değiştirmiyor.  altta konu ile ilgili lale müldür twitter sayfasının admini ile yorumlaşmlarımızı okuyabilirsiniz.

öyle işte, gördükçe moralim bozuluyor, yazıp rahatlamak istedim. selam ederim.






*
gamze durusu 

Ocak 21st, 2013 on 16:36
Lale Müldür de twitter hesabını bir admin yürütmektedir..Lale Müldür şahsen kullanmamaktadır…bilgilerinize…
yanlışlık bu hesaptan kaynaklanmamaktadır.. yanlışlık düzeltilmiştir… lütfen Lale Müldür’ü reklam için kullanmayınız…Lale Müldür şiirini ve kitaplarını tekrar gözden geçirirseniz başkasının iki dizesine ihtiyacı olmadığını da görürsünüz…!!!!

**

Son Cengiz Aydın 

Ocak 21st, 2013 on 21:42
Reklam için kullanmak mı?  Komiksiniz. Neredeyse 100 sayfada ve o sayfalardan yapılan tüm paylaşımlarda Lale Müldür imzasıyla yayımlanıyor o kısa yazım. Bunun suçlusu ben miyim? Ve teker teker bu benim yazım demek zorunda mıyım? Lale Müldür de twitter hesabını bir admin yürütüyorsa Lale Müldür’ü temsil ediyor demektir ve çok dikkat etmelidir. Yazı Lale Müldür sayfasından kaldırılmış olabilir ama bu o yazıyı o sayfadan Lale Müldür imzasıyla paylaşıldığı gerçeğini değiştirmiyor. Yazıyı arama motorlarından arayın ne demek istediğimi anlayacaksınız. Bu haberi silmememin nedeni reklam olsaydı yazının başlığı böyle olmazdı. Haberi silmememin nedeni “o yazı internet mecrasında o imzayla paylaşıldığı ve yayımda olduğu sürece” emeğime sahip çıkmaktır. Ve inanın başkasının iki dizesine benim de hiç ihtiyacım olmadı…

***




yapılacak işlem çok basit; arama motorlarından yazı aranıp, yazının lale müldür'e ait olmadığı   anlatılıp yazarının adının yazılması istenecek. yaklaşık 1000 farklı mecra var tahminen. ve bunu ben yapmayacağım...

5 yorum:

  1. Şu an gördüğüm bu yazı Sevgili Küçük İskender tarafından da aynı şekilde sehven paylaşılmıştır.

    YanıtlaSil
  2. Küçük İskender sayfasını yöneten/yönetenler hiçbir mesajımıza cevap vermeyecek kadar yanlışı sürdürmeye meraklı ve kördürler. Bu tutumları gerçeği değiştirmez.

    YanıtlaSil
  3. Zor bir durum ama bence bu keşmekeş, bu sıkıntı yazarlığınızdan da parçalar koparır. Bilen bilir, bilmeyen öğrenir. Mesela ben bu yazıyı görene kadar bu şiirin hala Lale Müldür'e ait olduğunu sanıyordum. Bence siz bunları boşverip kalemle ilgilenin. Takdirler ve özürler bir yolunu bulup kendiliğinden size gelecekler. Başarılar..

    YanıtlaSil
  4. Bu güzel dizelere bugün bir evlilik sitesinde rastladım altında imza göremeyence araştırıp size ulaştım. Yapılan saygısızlıkları kınıyorum ve bu gibi emek hırsızlıklarına verilecek yanıtın inadına yazmak olduğuna inanıyorum.Başarılar, saygılar.

    YanıtlaSil
  5. Bu sözler ile şair ismi olmadan karşılaştım ve kim yazmış diye araştırmaya koyuldum. Önce Lale ..... ismini daha sonra sizin bilgilendirme yazınızı gördüm. İyi ki yazmışsınız gerçeği ööğrendim. İlkin hangisi doğru düşünmedim değil fakat "Haddimden Biliyorum" kitabınızın 16. sayfasının fotoğrafını gördüğümde sizin sözleriniz olduğundan emin oldum. Kim kimin üzerinden reklam yapıyor acaba düşünülür. Sizin sözleriniz ile Lale ... diye bir şair olduğunu ilk kez duydum :) Yukarıda gamze durusu yazısı inanılır gibi değil. O açıdan bakılırsa eğer,"Lale ...." sizin üzerinizden reklamını yapmaya devam ediyor derim bende. yazıyı hangi arama motoruna yazarsanız yazın o bayanın adı çıkıyor, neden kaldırtmıyorlar? Reklamlarını mı yapıyorlar? Gerçekten üzücü bir durum. gamze durusu yanlışlık düzeltilmiştir… diyor. hesaplarında şairin olmayan bir sözünü bir dönem paylaşmışlarsa, bahsettikleri admin twitter yönetimini ücret karşılığı yapmıyor mu? paylaşacağı yazıları intenetten mi buluyor :) çok komik. Kitaplarını tekrar gözden geçiriniz diyerek havalarda gezmeyin, admine kitalarını gözden geçirerek paylaşımları yapmasını söyleyin derim önce :)

    YanıtlaSil