10 Şubat 2013 Pazar

Hepimiz keliz... Hepimiz Son Cengiz Aydın


Var olun ki; çok sayıda mail ve meaj geliyor... Kitabımı, (Aşk buralara NAH uğrar) yazılarımı okuyan ve takip edenlere çok teşekkür ediyorum. Bana ulaşan mailleri, mesajları genelde okuyorum. Okuduğumda da yazdıklarımın insanlara ulaştığını görüyorum... Bu mutlu ediyor. Zira zaman zaman dilim sert ve anlaşılmaz olabiliyor ama benim bu anlamda anlaşılma kaygım yok. Kaygılar yazanın kalemine prangadır. Beni anlayan okusun gibi bir öngörüm var ve bu anlayanların hızla çoğalması hoşuma gidiyor.

Yukarıda yazdıklarımın sebebini  yazının şu gelişme bölümünü bitirdiğimde, son paragrafta okuyacaksınız. Son zamanlarda muhteşem bir strese, afilli bir deprasyona ve gümbürtüye gitmiş bir ruha ev sahipliği yapıyorum. Bu haldeyken az önce okuduğum bir mesaj uzun zamandan sonra sesli gülmeme sebep oldu.

Mesajı okuduktan sonra;  böyle beyinlere ve kalplere ulaşabiliyor olmaktan güç aldım. Ama yazıyı yazmamın hatta bu yazıya başlık olarak koymamın sebebi şu cümledir; “Hepimiz keliz... Hepimiz Son Cengiz Aydın”

Eyvallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder