24 Eylül 2013 Salı

Hükmen yeniğiz başlama vuruşum.

Sen kalbini savunuyordun, ben aklına atak üstüne ataktım. Dar alanda kısa paslaşmalarla birbirimizi kazanmaya uğraşıyorduk. Tatil edilen bir derbi gibi yarım kaldı hevesimiz... Hükmen yeniğiz başlama vuruşum. Bir daha karşılaşırsak lütfen gol olalım. Gömlek cebinde deprem taşıyan adamlar her şeyi hisseder ve unutma ki her yeni gün mutluluk için yeni bir şans değildir. Bu pembe bir örtülü ödenektir... Ama pembe orospudur ödemez.
Ben eski zamanların birinde; ceplerime şık şarampoller doldurup  rüzgarı sevmiştim. O yüzden dokunduğum üzümler şarap olur. Ölüler altın takamıyor  ve şiirin peşinde giden insanlar savaş ucağı yapanlar kadar takdir edilmiyor bu gezegende. Ve ben durup durup sırtından yağmur geçmeyen aşkları kınıyorum... Soruyorum sana; gece olmasa dünya bu çirkefi nasıl kamufle edecek. Daha çok içmeliyiz, daha çok. Hüznün topuğuna basıp yükselebiliyorsan ay'ı tutma şansın var ama çividen korkuyorsan peygamber olmazsın. Kısık ateşte kavrulan niyetlerimizi sigortalı bir sırtlanın yediğini düşün. Sırf bu yüzden mana karşısında diz çökmeli madde.  Şimdi aç kollarını iki yana uçak ol ve beni takip et; kaçak yerler biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder