3 Haziran 2014 Salı

Yılın en kışkırtıcı kitabı; Haddimden Bildiriyorum

Nedir bu arabesk ağrı tam göğsümün üstünde. Her gün dilimin ucunda bir niyet hezeyana uğruyor. Meleklere çok mektup yazdım kanatsızlıktan ulaşmadı. Severken ölenleri neden cennetten kovuyorlar? 

Uzakların kolu kırık sarılmaya. Kırlangıç gelinler böğürtlen tarlasında yasta. Bir kader susuşu imzalı ellerimizde. Garlar avuç avuç kolera vebası, trenler tutsak. Seni yazmaya öyle utanır ki ellerim. Sen hangi efsanenin koynunda evladiyelik uykudasın. Bu güz’den, bu buz yanığından korkarım.

Bir sual var kulağımda ve karnımda dilini yutmuş enfes bir acı; gül boynundan iki kez kırılır mı? Biz ki seninle aynı yerimizden iki kere kırıldık. Sen yine de bir gül yaprağı düşür yüzünden yüzüme sevgili. Sevmek provası olsun tüm uzuvlarım.

Şimdi dudaklarından Edit Piaf sarı sarı dökülür. Senin bağrın ne kokar? Saçların kükürtle yıkanmış, güneşi yakar. Ah senin ağzın kuşları uyutan tuşu eksik piyano.
Bu gece Tanrı tüm sağır kalplere aşk anonsu yapacak… Duy ne olur.
“Son Cengiz Aydın // Haddimden Bildiriyorum” Sayfa 17
“Haddimden Bildiriyorum” raflarda yerini aldığı ilk gün birçok yerde tükenmiş…  “Haddimden Bildiriyorum”u Tüm D&R şubelerinde ve kitabevlerinde bulabileceğiniz gibi; internet üzerinden de sipariş verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder