31 Mayıs 2014 Cumartesi

Son Cengiz Aydın “Haddimden Bildiriyorum” Çıktı.


Düşündükçe buluyor insan katilin uşak değil; tekerleklere saklanmış uzun yollar olduğunu. Çok katil tanıdım, çok öldüm… Katillerimin görev bilinçlerinde bilinçlendim.
Elimi cebime atıyorum; “olmamışsın sen”  yazılı notlar çıkıyor cebimin boşluğundan… Seneler boyunca olduğumdan utanıyorum. Ellerim, elini çekmiş benden. Tüm sosyo-ekonomik ilişkilerden iğreniyorum.  Yalana bandırılmış bir çağın yeraltı şehriyim. Kaç yalana daha inanacak kadar gerçeğim, bilmiyorum.
Beni iç yalandolu bölgene defnet ve sahtece ağla, ağla ki; ahmaklığım yeşersin, örnek olsun. Yıllar sonra bir dedikodu masasında övülmek istersen; benden kimliğine trafik kaçmış kaza olarak bahset.
Aklıma düşeni ne zaman geceye bölsem; “sen” eder karnemde… Şarkılar sınıfta kalmışlığımdır.  Ayaklar aptalsa yolların suçu yok, biliyorum. Hayat bazılarını kaç birası varsa o kadar mutlu eder, biliyorum.
Ne kadar çok sevmişim… Unut unut bitmedin.


Son Cengiz Aydın “Haddimden Bildiriyorum” çıktı… Tüm D&R mağazaları ve Kitabevlerinden isteyiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder