18 Ekim 2018 Perşembe

Son Cengiz Aydın / fazla uzaklaşmış olamam, döndür beni



"Ben kulaklarımı tıkadığımda çalıyor şarkılar. Uyumsuzluğum geceye denk, insansızlığım ömrümü ele geçirmiş. Yarım kalacak bir filmde oynuyorum, her şey beyazı saklayacak kadar siyah. Bu köpek ısırığı hallerim, bir mikrop intiharının ipuçları sayılacak. Bir gün parmak izlerimi toplayacaklar öptüğüm ve öldüğüm bedenlerden. Ama önce, söyleyemediklerinde müjde gizleyen kuşlar uçsun üstümde ve hak eden kapıların önüne gönül rahatlığı bırakayım. Bir tren yolculuğu bulsun beni, geçtiği yerleri kirden temizleyen.

Başları öne eğik cümleleri evlat edindim, imzasız mektup gibi gönderildim bu kaygıya, ne söylesem az, ne sussam duygu israfı."



Dostlar, beşinci ve yeni kitabımız "fazla uzaklaşmış olamam, döndür beni" ekim ayı sonlarına doğru raflarda olacak. İyi şeyler dilerim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder