9 Ekim 2017 Pazartesi

Son Cengiz Aydın / Fakat İyi Aldandık

"Bir şarkı vardı sözlerini şu an hatırlayamadığım ama bana onu hatırlatan. Vardı ama adı yoktu. Öyle bir şeydi. Ben ona şefkat derdim. O bana asla anlaşılamayacak devrin son şairi. Bana gelirsen sonbaharda gel: 'Bizim buraların balıkları sonbaharda sofralık olur.' derdi. Ne ben gidebildim hiçbir sonbaharda. Ne o kendinde kalabildi. Hissettirdiği güzeldi. Ama bizde yazı-tura attığın paranın havada bir dansöz gibi dönüp yere düştüğünde dik durması gibi efsane bir şans var ya... Tamamım dediğinde. Duygun karşılığını bulduğunda bir şeyler seni eksiltiyor. Olmaması gereken ne varsa yemin etmiş gibi duvar örüyor yoluna... Kırk ayağın da olsa gidemiyorsun. O gün için aldığım rakıyı bugün mevsimsiz balıklarla içtim. Hepimiz birbirimizin beyaza boyanmış yara bantlarıyız ve kir göstermesin diye insan giyiyoruz."


Dostlar, dördüncü ve yeni kitabımız "FAKAT İYİ ALDANDIK" ekim ayı içinde raflarda olacak. İyi şeyler dilerim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder