9 Mart 2016 Çarşamba

Sonra biri çıkar der ki; kalbin bedenine göre fazla büyük, biraz kıralım... / Son Cengiz Aydın

Sen gel bence

Çay içeriz, şansımız varsa yağmur da yağar... Damlalara huzur yüklemece oynarız; benim damlam seninkini alnından öper.  Güzel şeyler olur. Belki de aşk bizi sever, sen gel bence. 


Son Cengiz Aydın // Haddimden Bildiriyorum Sayfa:16

Yazı hala birçok mecrada Lale Müldür adıyla paylaşılıyor. Hatta popüler bir internet sitesi Çay konulu en güzel 22 dize diye bir haber yapıyor. Haberin 17. sırasında benim yazım var altında Lale Müldür yazıyor. Kendilerini uyarıyorum. Yanlışı hemen düzelteceklerini söylüyorlar. Yazının altına Son Cengiz Aydın yazmak yerine yazıyı komple kaldırıyorlar. Yani çay konulu en güzel 22 dizenin 17. sırasından adım Lale Müldür olmadığı için çıkarılıyorum. Ama hacı o yazı benim ya, çok üzgünüm sizi hayal kırıklığına uğrattığım için. 
Aşağıdaki yazımın son cümlesinin altına da Cemal Süreya yazarak paylaşmayı uygun görmüş sosyal medya tanrıları. Kitabımda olan yazı hızla yayılmış Cemal Süreya ismiyle. 


Dilin yoksa tadımda

Dün gece rakıda, bu gece şarapta karşılaştık. Merhaba can gülüşlüm, bir şişe daha beraberiz. Varlığında umudu temize çekiyorum. Devletler kurup, iflaslar ediyorum gözlerinde. Sen duygumsun. Mutluluğuna açım, susturuyor acın. Büyüyünce “Seni seviyorum.” cümlesinde görev alacak harfler doyuruyorum. Dilin yoksa tadımda; atla bu yazıdan kurtar kendini.

Sonra birileri çıkar der ki; kalbiniz bedeninize göre fazla büyük, biraz kıralım.

Son Cengiz Aydın // Aşk Buralara Nah Uğrar Sayfa: 106


Sizi kusuyorum lan!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder